Sunday, July 09, 2006

له‌گه‌ڵ ڕۆشتنی ئه‌ودا خۆرم لێ ئــــــــاوا بوو

ماوه‌ی چه‌ند ڕۆژێکه‌ له‌گه‌ڵ که‌سدا قسه‌م نه‌کردوه‌ چونکه‌ ده‌زانم ئه‌وانه‌ی ده‌ورو به‌رم خیرا به‌رپه‌رچم ئه‌ده‌نه‌وه‌و دژی ڕاکانم ده‌وه‌ستن و پێم ده‌ڵین تۆ شێتیت... گوایه‌ من له‌چاوی ئه‌واندا شێتم.. قه‌یناکه‌ با به‌ شێتم له‌ قه‌ڵه‌م بده‌ن ، به‌ڵام باوه‌ڕ بکه‌ن ئه‌گه‌ر شێتیش بوبێتم لێم مه‌گرن چونکه‌ ئه‌وه‌ی به‌سه‌ر من هاتوه‌ له‌ ژیاندا و ئه‌وه‌ی من چه‌شتوومه‌ که‌م که‌س چه‌شتوێتی ،
من که‌سێکم هه‌موو شتێک به‌ گیان و دڵ وه‌ره‌گرم بچوکترین ووشه‌ کارم تێده‌کات دنیام به‌ گاڵته‌ جاڕی نه‌گرتوه‌ و بڵێم گه‌ر كه‌ڵه‌شێریش نه‌بێت هه‌ر ڕۆژ ئه‌بیته‌وه‌ .
هه‌ندێک جار جڵه‌و بۆ بیرم شل ده‌که‌م به‌ڵام له‌ دۆزه‌خی حه‌سره‌ته‌کانی ڕابردوم ڕزگارم نابێت و یاده‌وه‌ریه‌کانی وه‌ک فیلمێکی سینه‌ما به‌به‌ر چاومدا ڕه‌ت ده‌بن ، نازانم چۆن خۆم ده‌ربازکه‌م له‌و یادانه‌ تا بتوانم ئاسوده‌ بژیم ، ئێوه‌ ئه‌وه‌تان زانیوه‌ که‌ یادگاری تاڵ بێت یاخود شیرین هه‌ر ده‌مانسوتێنێت و ئازارمان ئه‌دات.... ؟؟؟!!!
ئه‌بێت کێ بێت له‌م ساته‌دا هه‌ست به‌ منێکی نامۆی‌ دوور له‌ سۆز و خۆشه‌ویستی که‌سێکی ئازیزی بکـــــات.....؟؟؟ که‌سێک که‌ ته‌نها چرکه‌یه‌ک نه‌مه‌توانی دوور بم لێی ، که‌سێک که‌ خۆی فێری خۆشه‌ویستی کردم و ئاشنای کردم به‌ له‌زه‌ته‌کانی دنیــــا .
له‌ دڵه‌وه‌ ئه‌گریم هاواره‌ بێ ده‌نگه‌کانیشم ناگاته‌ گوێی تا بزانێت ئاسوده‌یی و ژیانی من له‌گه‌ڵ ڕۆشتنی ئه‌ودا وه‌ک خۆر ئـــــاوا بوو .
ویستم فێڵ له‌گه‌ڵ خۆم و خه‌ڵکی دا بکه‌م به‌ڵام له‌هه‌ر جێگایه‌ک ناوی ئه‌بیستم گیانم ئه‌که‌وێته‌ له‌رزین . پڕ به‌دڵی خۆم ناتوانم لای که‌س ناوی بێنم و بڵێم ئێستاش خۆشم ئه‌وێت ، ده‌نا چاوم لێ سوور ده‌که‌نه‌وه‌و پێم ئه‌ڵێن تۆ شێتیت........
نه‌مه‌زانی دوور که‌وتنه‌وه‌ی هه‌ره‌سم پێ دێنێت و ناتوانم پیاوێکی ترم به‌م جۆره‌ خۆش بوێت .
حه‌ز ئه‌که‌م به‌ره‌و جێگایه‌ک هه‌ڵبێم ڕابردووم بیر باته‌وه‌ چونکه‌ ڕابردوو حه‌سره‌ت له‌ دڵی مندا زیندو ده‌کاته‌وه‌ ، له‌ زۆر که‌س وایه‌ ئێستا من به‌خته‌وه‌رم به‌ ئامانج و ئاسوده‌یی خۆم گه‌شتووم ..! به‌ڵام نازانن ئه‌م دڵه‌ی من وێرانه‌یه‌ پاش ماوه‌ی عه‌شقێکی به‌جێماوه‌ ته‌نها مه‌رگ ئه‌توانێت ڕزگارم بکات ...........................

No comments: