Saturday, December 23, 2006

کـــــام سه‌ری ساڵ


به‌ زمانی کچێکی 8 ساڵه‌وه‌ بۆ باوکی


بابه‌ بۆ ئه‌م سه‌ری ساڵه‌‌‌
چیت بۆ کڕیم چیت بۆ ناردم...؟؟
چۆن یادی منت کرده‌وه‌.....
وات ئه‌زانی وه‌کو جاران له‌لاتم....؟؟؟
چۆن ده‌ستت هێنابه‌سه‌رما...
چۆن له‌باوه‌شت گرتم...؟؟؟
بۆ ته‌مه‌ن درێژی من
کــــام دوعایه‌ت بۆکردم..؟؟؟
بابه‌ من تۆم زۆر خۆش ئه‌وێ
ئه‌ی بۆ نایه‌ی به‌لامه‌وه‌
هه‌تا ئێستا نه‌تبینیووم...
به‌جلی قوتابخانه‌وه‌....
بابه‌ ئه‌ی له‌گه‌ڵ کێ بڕۆین
له‌ دوانزه‌ی شه‌وا بۆ ده‌رێ.....؟؟؟
کێ جانتای پڕ فیشه‌که‌ شێته‌و ده‌مه‌قاچان
بابه‌شانیاو من هه‌ڵگرێ....؟؟؟
ئه‌ی کێ بۆمان پێ بکه‌نێ و
گاڵته‌و گه‌مه‌مان له‌گه‌ڵ بکـــا...؟؟
له‌عه‌زره‌تی کزه‌ی سه‌رما
ده‌ستی ته‌زیومان ماچ بکـــا...؟؟
جا که‌ته‌قه‌و تۆق که‌م بۆوه‌
ئه‌چینه‌وه‌ ماڵه‌که‌مان..
له‌سه‌رما چۆن بڕۆمه‌وه‌..
کێ ئه‌مکاته‌ قه‌ڵادۆشکان...؟؟؟
ئه‌م جه‌ژنی سه‌ری ساڵه‌ش
چۆن به‌ته‌نیا بکه‌م هه‌مدیسان...
ساڵی پاریش هه‌ر به‌ته‌نیا بووین
بۆ ڕۆیشتی و ئێمه‌ت به‌جێهێشت
بــــابه‌ گیان.....؟؟
بۆ ساڵی داهاتوو بابه‌
من حه‌ز ئه‌که‌م له‌گه‌ڵمان بی
له‌نێوان من و خووشکه‌کانم
تـــۆ مۆمی سه‌ری ساڵمان بی
ئه‌وسا ئه‌ڵێم ڕاسته‌جه‌ژنه‌و
ساڵێکی تازه‌ هاته‌وه‌...
چی خه‌می پارو پێراره‌
هه‌موویمان بیر ئه‌باته‌وه‌...
ئێمه‌ت بیر نه‌چێت بابه‌گیان
ئه‌م هه‌موو دێڕه‌م بۆ ووتویت
ئه‌زانم ماوه‌ی چوار ساڵه‌
تۆش له‌ ئێمه‌دابڕاوویت
ئێمه‌ش حه‌ز ئه‌که‌ین
له‌هه‌موو جه‌ژنێکــــا
تۆ له‌گه‌ڵمان بی
ئه‌زانم که‌تۆش ناته‌وێ
دوور له‌ ئێمه‌و به‌ته‌نیا بی
جه‌ژنت پیرۆز بێت بابه‌ گیان
ئێمه‌ چاوه‌ڕێین بۆ ساڵی داهاتوو
بزانین هه‌قی ئه‌م چوار ساڵه‌مان چۆن
بۆ ئه‌که‌یته‌وه‌ زوو به‌ زوو....

No comments: